Zostań na chwilę

Dziękuję Ci, że tu JESTEŚ

Fajnie, że interesujesz się tematyką redukcji stresu i chcesz dokonywać świadomych wyborów odnośnie swojego życia, zdrowia  i samopoczucia. Przejęcie odpowiedzialności za te obszary wymaga cierpliwości i samodyscypliny, ale jest to inwestycja o wysokim poziomie zwrotu.  Dziękuje za możliwość towarzyszenia Ci w tej drodze. 

mindfulness based...

Techniki oparte na uważności ściśle związane są z budowaniem nowych postaw i nawyków działania w oparciu o neuroplastyczność mózgu. Dzięki pracy poznawczo-behawioralnej oraz technikom medytacyjnym zaadoptowanym do mentalnego treningu uwagi w procesie kilkutygodniowej regularnej pracy z mózgu tworzone są nowe połączenia mające na celu reorganizację starych wzorców, adaptację do nowego sposobu myślenia, regulację układu nerwowego.

Kursy grupowe i indywidualne

Sprawdź gdzie możemy się spotkać
Kliknij tutaj

Praktyka medytacji może być nie tylko pomysłem na redukcje stresu, ale początkiem prawdziwej zmiany w Twoim życiu. 

Każda piękna zmiana zaczyna się od drobnego małego kroku. Zrób ten pierwszy krok i daj sobie szanse na lekkość w życiu. Pamiętaj, że medytacja może mieć różne formy. W moich programach właśnie to jest kluczem, do Twojego sukcesu w nauce treningu mentalnego. 

Zostawiam tu dla Ciebie jedną z praktyk nieformanych, synchronizującą obie półkule w przygotowaniu dnia.

A przy okazji rozbudzisz swoją twórczą część i być może od tego właśnie zaczniesz swoją drogę 🙂

Do zobaczenia na niej!

Poznajmy się

Medytacja, joga i praca z ciałem są moją ścieżką życiową i zawodową od ponad 20 lat. To one szlifowały mój charakter ucząc mnie wytrwałości i konsekwencji, budowały siłę, uczyły samoświadomości,  bywały chwilami ukojenia w trudnych momentach mojego życia. Nie wyobrażam sobie innej drogi, lepszego pomysłu na potrzeby mojego ciała, umysłu i duszy.  A teraz to właśnie przekazuję i uczę łącząc lata doświadczenia z neuronauką.

Jeśli ciekawi Cię moje bio znajdziesz je tutaj

Medytacja
sylwiarm

Mindfulness Mindhacking – opanuj swój umysł cz. I

Co ze mną jest nie ok? Być może zadajesz sobie czasem takie właśnie pytanie, kiedy mimo „dobrych chęci” Twoje życie nadal nie płynie tym najlepszym torem. Czujesz napięcie. Brak kontroli. Jon Kabat-Zinn poświęcił wiele lat badań, aby stworzyć metodę, która będzie rozwiązaniem  na psychologiczne potrzeby współczesnego człowieka: potrzebę zatrzymania, rozmrożenie ciała, puszczenie napięć, okiełznanie myśli. Techniki mindfulness są odpowiedzią w

Czytaj więcej »
Duchowość
sylwiarm

Retreat – podróż wgłąb siebie

Aby głęboko dotknąć życia, trzeba wrócić do chwili obecnej.  Thich Nhat Hahn Każda chwila jest niepowtarzalna i taki też był nasz ostatni weekend. I nawet jeśli pozostaje już tylko wspomnieniem, to zapisuje się w naszych sercach, tętni wraz z żywiołami w naszych żyłach, nadając życiu nowy puls. Nie ma lepszych i piękniejszych słów, którymi mogłabym to opisać niż Wasze słowa.

Czytaj więcej »
Uważny Biznes
sylwiarm

Mindfulness w biznesie

Jak bardzo świat się zmienia mogłam doświadczyć na Konferencji Happiness at hybrid work organizowanej we wrześniu przez Kasie Kern i Magdę Ferratti w Krakowie.  Poprowadziłam także warsztat „Mindfulness w drodze do osobistego szczęścia”, tym samym pokazując uważności jako składową tej przemiany, w której jesteśmy nie tylko na wymiarze jednostki, ale także w totalnie globalnym ujęciu. Idą nowe czasy. To jest

Czytaj więcej »
Medytacja
sylwiarm

Jak zacząć medytować? – trudności na drodze // część I

Kiedy przychodzi do nas myśl, że medytacja mogłaby być pomocna w życiu, z pozoru wydaje się to proste. Bo co trudnego może być w tym, by usiąść na podłodze, odpalić jedno z miliona dostępnych nagrań dostępnych w sieci i po prostu zamknąc oczy…. …a następnie zapaść się w błogi stan nicości, w której wszystko jest proste, lekkie i przyjemne, jak

Czytaj więcej »
Uważne Życie
sylwiarm

Mindfulness na drodze osobistego szczęścia 

„Ból jest nieunikniony. Cierpienie jest wyborem” Haruki Murakami Czym jest Szczęście? Buddyjska definicja mówi, że szczęście to głębokie poczucie spokoju i spełnienia. Nie jest emocją chwili, a stałym uczuciem, przenikającym wszelkie stany emocjonalne, radości i smutki jakich doświadczamy. I tak na przykład wszelkie rzeczy materialne, jak dom, samochód, wakacje w tropikach – mogą dać przyjemność, ale nie dadzą trwałego uczucia

Czytaj więcej »
Uważne Życie
sylwiarm

Uzdrawiająca moc uważności w przeciwdziałaniu depresji

Mindfulness pomocne przy depresji Mindfulness w bardzo szybkim tempie zyskuje popularność, w ostatnim czasie również w Polsce. Nic dziwnego, nowiem ta metoda ma niezwykłą skuteczność, którą wykazują liczne badania, również te w obszarze przeciwdziałania depresji czy redukcji negatywnych emocji i stresu. Mindfulness oznacza bycie „w pełni umysłu”, definiując uważność jako pełną świadomość osiąganą w następstwie celowego i nieosądzającego skierowania uwagi

Czytaj więcej »