Zobacz Grafik zajęć
Zobacz Terminarz wydarzeń

Body Balance

BODY BALANCE

„Przetrzymana joga” – tak najlepiej można określić te zajęcia. Na trening składa się ciąg pozycji w dużej mierze zaczerpniętych z jogi. Jednak nie chodzi tu tylko o synchronizację oddechu z ruchem a o skoncentrowanie uwagi na fazie „bezruchu”. Ćwiczenia sprawiają, że mięśnie stają się bardziej naprężone i równocześnie – elastyczne. Podnosi się też ogólna sprawność organizmu.

Na część właściwą zajęć składa się zestaw ćwiczeń następujących po sobie w partiach po cztery. W każdej czwórce ćwiczeń występują dwa aktywizujące dolne partie ciała i dwa aktywizujące górne.

Body Balance łączy ćwiczenia izometryczne z ćwiczeniem poczucia równowagi. Dodatkowym efektem jest praktyka oddechowa, gdyż właściwe utrzymanie pozycji przez 45 sekund wymaga świadomego i efektywnego oddychania. 

Na tych zajęciach:

Dla kogo:

Jeśli masz ochotę na coś nowego, na połączenie intensywności i relaksacji – te zajęcia będą idealne dla Ciebie. Zajęcia odpowiednie zarówno dla początkujących jak i  bardziej zaawansowanych, uczą balansu i równowagi. Odnajdywania wewnętrznej wytrwałości i uważności.

Efekty regularnej praktyki:

© HOLI Centrum Uważności
Kopiowanie, przedruk tekstów zamieszczonych na łamach serwisu oraz ich udostępnianie w mediach elektronicznych jak również w innej formie jest możliwe wyłącznie za pisemną zgodą właściciela serwisu.